3 Ağustos 2016 Çarşamba

Saçma sapan bir yok oluş içerisinde kararsızlıkların en yücesinin büyük eserini ortaya koymaktan çekinmiyorum. Zarlarımı kaybetmekten çaresizliğe doğru yollayarak amaçsızca nasıl biteceğim hakkında oyalanarak vakit geçiriyorum. Hayat amacınında bu büyük kumarda sadece tekrarlanacak yenilgilerden ibaret olduğunu açıkça o ağacın el deymemiş yüzeyine şiddetli bir biçimde kazıyorum.

Gerçeklerden o kadar uzayarak sıyrılmaya başladım ki oralarda bir yerlere sığınıp bir daha asla bulunduğum yere dönmek istemeyeceğim bir alem içerisinde kilitli kalarak hissiyatsızlık içerisinde kaybolarak en güzel boşluğu yaratmak kurtuluşu güzelleştirecek kocaman bir adım halini alabilir. Her ne kadar bağları koparmak zor olsa bile yıpranmış bir oluşumun bana artık vereceği tek bir gerçeklik bile bulunmayacağından kesip kurtulmak en iyi yöntem olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder