8 Temmuz 2016 Cuma

Yine dibi gördüm sayılır. Önümde koca koca seçimler var. Bir tarafı belirsiz uçsuz bucaksız bir boşluktan ibaretken diğer tarafı eli kolu titretecek sıkıntıda bir süreliğine oyalayacak işlerde koşturmak. Mevzu aslında seçimden ziyade tecrübelerin artarak seçimi giderek imkansız hale getirmesinden kaynaklanıyor. Artık kaldıramadığın bir boşluğun yanında sadece maddi beklentiler için büyük dertleride yanına alman gerçeği tüm tadını kaçırabiliyor.

Alternatif arayıp duruyorum ama kendimi yapabileceklerim konusunda yeterince tanımadığım ya da cesaretli olmadığım konuları etrafında dönüp duruyorum. Yaratıcı insanlar görüp kocaman yutkunarak izliyorum. Benim üzerimde ciddi şekilde yapamayacağım işler etkisini büyüttükçe büyütüyor. Kara bir delik içerisine hapis oluyor öylece kendime gelmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder