10 Mart 2015 Salı

Şu hayattan gram zevk almıyorum

18 yorum:

  1. Ben de , ama asıl sorunum hayattan zevk alamamaktan çok hayattan nasıl zevk alacağımı bilemiyor oluşum bi aralar biliyordum aslında yöntemini ama şuan kesinlikle unuttum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki her geçen gün daha da boka sarması. Bir işim düzgün gitmiyor.

      Sil
    2. Sanırım bunun için uygun bir çözüm yolum yok yalnız , sayfadaki banner çok hoşuma gitti anlık mevcut durumumu çok iyi yansıtıyor , bir zamanlar carpe diem diye koşuştururken şimdilerde yetişememek ..

      Sil
    3. İşte bu da zamanın üzerimizdeki etkisi bir yerden sonra anı yaşamak değil daha kalıcı şeylerin peşine düşmek gerekiyor.

      Sil
    4. Anı yaşadığımızda kalıcı şeylerden uzaklaşıyor muyuz ki ? Hem anı yaşayıp hem kalıcı şeyler yaratılabilir

      Sil
    5. Fakat uyulması gereken katı kurallar vardır bi yerden sonra ve o amaçlar için çalışırız.

      Sil
    6. İşte asıl tam o anda başlar , boş zamanda anı yakalamak kolaydır işin yoktur ve sadece anı yaşarsın zor olan bütün o yapılması gereken şeylerin içinde anı yakalayacak olan hayata karşı duruşumuzu koruyabilmektir

      Sil
    7. Sıkıntı hayatın hep duruşuna karşı bir hamlesinin oluşu sanki hep elimiz açık oynuyoruz gibi iki dakika sevinemeden hep hevesler tıkılıyor gırtlağımıza

      Sil
    8. Elimiz açık mı oynuyoruz ? Ne garip bana da hep tam tersi gelmiştir hayat süprizlerle dolu bulmaca gibi değil bir gün bir saat sonrasını bir dakika sonrasını bile tahmin edemiyoruz bugün yeniliriz yetmez yarın da yeniliriz ama diğer gün kazanıp kazanamayacağımızı kimse asla bilemez , dünün ya da bugünün yenilgisiyle yaşamaktan ya da yarının bilinmezliğiyle uğraşmaktansa anı yaşamak en iyisi

      Sil
    9. Anında kaybedeyim diyorsun yani?..

      Sil
    10. Dünyadaki bütün olumsuzlukları ben düşüneyim diyosun yani ?

      Sil
    11. Düşünmeye gerek yok. O zaten gelip buluyor beni

      Sil
    12. Citol.
      Şu anki mevcut duruma diyebileceğim başka bir söz yok :)

      Sil
    13. Ben direk ota başlayayım diyorum o daha güzel diyorlar

      Sil
    14. Citol de ısrarcıyım durduk yere tck 190 'na girmeyeyim

      Sil
    15. Hukukla ilgiliyiz bakıyorum. Mesleki aşk mı yoksa genel kültür mü?..

      Sil
    16. Genel kültür desem pek hoş olmayacak kimse durduk yere tck 190 'nı bilmez bilmemeli de zaten , mesleki aşk desem, aşk diye buna denmez deformasyon doğru bir seçim olur

      Sil
    17. Tahmin ettiğim gibi o halde...
      Yine de saol. Citol yerine artık işlerin ters gitmediği bir dünya hayat başlasa çok daha güzel olur. Sorunları çözmek için onları bastırmak saçma bir davranış. Sadece gücümü aşmasın yeter.

      Sil