25 Ocak 2015 Pazar

Sen seç

Koskoca bir yaşam ifade etmek isteyipte anlatamadıklarımızla dolup taşmış. Asla yanlış anlar kaygısı taşımasanda yer ve zaman ilişkisi arasına sıkışan kocaman görünmeyen duvarlara çarpıp durmuşuz. Sadece öyle olması gerektiği hissi üzerinden saçma mesafelere dikkat ederek, çizgilere basmadan adım atmaya çalışmak benliğimi gittikçe uzaklaştırıp kalıplar içerisinde tutsak ediyor.

Biraz hayatın sınırlarını aşarak niye daha açık davranmadığımız konusunu irdelesek bile hepimiz biliyoruz altında güven, korku gibi bir sürü saçma sapan duygusal sebepler öne sürülecektir. Fakat bunların hepsi gerçeği bastırmaya çalışan ucuz kelimelerden öteye gidemezler. Hem "güven" desen bile ben sokaktaki adama bile güvenirim. Bana bıçağı çekmeden onun hakkında aksini düşünmemi gerektirecek dış görüntüsü mü olacaktı? Hadi ama...

Şuraya baksana gittikçe yabancılaşıyoruz. Her gün önünden geçtiğin güvenlik görevlisinin bile adını bilmiyorsun. Ya hiç selam vermişmiydin? Cık cık cık...

Ben de sıradan biriyim işte tam karşında duruyorum. Merak etme sadece sana sarılmak ve bolca dinlemek için buradayım. Endişelenirsin diye bir kaç ay önce almış olduğum tertemiz sicil belgemi de getirdim.

Şimdi nereden başlayalım?
Sen seç!..



Yazarken iyi gitmiş, hatta halen güzel...

4 yorum:

  1. Bu kime yazildi? @stummscream

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hayallerine..
      Keşke dünyanın tam tepesine, herkesin duyabileceği bir yere çıkıp her şeyi tüm açıklığıyla söyleyebilsek herkese.

      Sil
  3. Imkansiz. Bi kere silindiysen hafizalardan o imkansz. @juliet

    YanıtlaSil