7 Ocak 2014 Salı

Yaz, Çiz, Uç, Git

Yine şehrin yorucu atmosferinden sıkıldım. Her gün kalkıp rutin işler yapmak belli zamanlarda resmen insana batıyor. Böyle durumlarda genelde izlediğim filmin içindeki karakter olup o hayal dünyasına girmek ya da okuduğum bir şeylerin içerisinde beynimi başka bir tarafa bırakıp rüyaların içerisinde gezinmek istiyorum. Aslında özet ile her şeyden kaçmak. Bunu gerçekten son derece iyi yapan birisiyle çok küçük bir muhabbet yapabilmiştim. Fakat nedense benim yapabileceğim bir iş gibi gelmedi. Oysa geride bırakacağım bir şey söz konusu değilken.

Sanki daha farklı işler yapmam lazımmış gibi bir his var. Uzun süredir bir proje yapmak için sürekli bir araştırma girişimde bulunma çabası içerisindeyim. Fakat halen beni tatmin edebilecek ve başarabileceğim bir şeyler oluşturamadım. Belki bir gün...

3 yorum:

  1. neden olmasın ki Stumm, adım atman yeter bence..

    YanıtlaSil
  2. Uyumak en güzel kaçış üstelik dinlendirici :)

    YanıtlaSil