4 Eylül 2013 Çarşamba

Küçük bir şans

Bugün kendimi uzun süredir hissetmediğim kadar güçsüz hissettim. Aslında ortada bu zeminin oluşması için çok fazlada neden yoktu. Belki de artık insanlardan uzaklaştıktan sonra kendimi bir oyun maratonunda ki turnuvaya vermem ve sonrasında ki başarılardan sonra ki ani bir kayıptı beni bu hale getiren.

İnsanlar her zaman ki gibi olmadığından dolayı hayatımda tat aldığım ve bir nevi hayalimde olan, kendimi verdiğim o biraz olsun eğlendiğim dünyamda da dün akşam burukluk vardı. Saçma bir şekilde kaybetmiştik. Kendimi tam bir şeylere kaptırdığımı düşündüğüm de sanki o da artık beni tek başıma bırakmıştı.

Aslında hep gerçekleştirebilir hayaller kurmuştum ve sadece çalışmıştım. İşler böyle ilerlemiyor, sadece çalışmak asla yeterli olmuyormuş. Bunu geç öğrendim. Şans faktörünün hayata yansıyışı benim sonuçlarımı hep sıfır yapmıştı. Oysa ki herkes küçük bir şansı hak etmiyor mu?

2 yorum: