3 Temmuz 2013 Çarşamba

Terslikler günü

Bugün biraz ters başladık. Önce geç kalırken hızla çıkmaya çalıştığım merdivenlere takılarak elimdeki telefonun üzerine düştüm. Telefonun alt tarafını hafif sürtünerek ekrana ulaşmayan ama can sıkıcı bir çizik oluştu.

Tahminim o esnada sabitlemeyi unuttuğumdan açılan bardak termosum da akıtmaya başlamış. Elimi kartlığa attığımda hissettiğim ıslaklıkla olay farklı bir boyuta geçmişti.

Sabah bilgisayarın başına geçtiğimde de bütün rapor sistemi kitlenmişti. Bir de onlar ile uğraştım.

Umarım gün böyle devam etmez...

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun! 45 dakikan kaldı gününde başka aksilik yaşamazsın umarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son şirkette ki işlerde de yaşadım. Şimdilik her şey yolunda :)

      Sil
  2. Bilmiyorum bazen bana da olur herkese olur belki de sakince bir oturup derin nefes alıp sakinleşmek, biraz oturup sadece beklemek :)

    YanıtlaSil