22 Temmuz 2013 Pazartesi

Ne yazasım var, ne konuşasım

Aslında benden dolayı değil. Bir kaç yazı önce bahsettiğim insanların umursamaz ve ilgisiz duruşu ister istemez insanı pek çok durumdan etkiliyor. Gerçekten bazen sadece o an kişinin canı sıkıldığı ve size muhtaç olduğunu düşündüğü için sizinle konuştuğunu düşünebilirsiniz. Eğlendiği için ya da istediği için konuşuyorsa neyi istiyor orası ayrı bir konuya kapı açar.

Gerçekten insan insan ile neyi konuşur denileceği zaman benim için verilecek cevap sadece paylaşmaktır. Zaten insanın içerisinde paylaşma duygusu yoksa o kişi için yalnızlık hiç dert değildir. Fakat sosyal medya oluşumunun da niye ortaya çıktığını varsayarsak pek çok insan bir şeyler paylaşmak istiyor.

Benim için sanal paylaşımlar hiç bir şey ifade etmiyor. Yani burada paylaştığım müziklere kadar sadece kendim canım sıkıldığında bulmak için filan koyuyorum. Çünkü zaten benim dinlediğim müzikleri bile kimse dinlemiyor. Kabul ediyorum farklı şeyler ama dinlenmeyecek kadar kötü olduklarını hiç zannetmiyorum. Kötü pop müziklerin yanında çokça kaliteliler.

Uzun lafın kısası, insan dürtüp gösterebileceği birisi yoksa ya da yeni gözüne çarpan bir yere gideceği biri, işte o zaman paylaşamıyorsun demektir. Paylaşamadığın gibi hep bir yarın yarımdır. Hayat zor geçer.

8 yorum:

  1. Buralarda yazılan,çizilen,anlatılan şeyler tabi ki paylaşım olmuyor haklısın.Aynı şey sosyal medyaya ait tüm mecralarda da böyle.
    Paylaşmak güzeldir ama insan hayatının her anını paylaşacağı birilerini bulamıyor işte gelen geçen,konan göçen,arada bir durup dinlenen,geçerken uğrayan,uğramışken biraz soluklanan üç beş insan oluyor hayatında:)Sonrası hep kendinle baş başasın bana kalırsa.
    Aktardığın müziklere gelince bence hiç fena değil ha benim müzik tercihim farklı doğrultuda ama olsun kaliteli olan her müzikten zevk alırım:)Dikkatini çekerim paylaştığın demedim aktardığın müzikler dedim ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi eki.
      Genelde gelir geçer insanlar ile karşılaşıyor ve onlar ile paylaşıyoruz. Gerçi şu zamanlarda sabit bir insan nasıl denk gelir orası ayrı muamma

      Sil
  2. Sanal paylaşımlar pek bişey ifade etmiyor da, blog bi ayrı sanki. Rahatlatıyor beni. Sende de öyle mi bilemem tabi.
    Bir de dünyadaki her türlü müzik pop'tan iyidir heralde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden daha rahatlatıyordu. Artık pek sayılmaz.

      Sil
  3. Doğadaki en zayıf hayvan insandır. Başkasına ihtiyacı vardır, guruplaşmaya, sosyalleşmeye. Teknoloji bir çok kolaylığı bünyesinde getiriyor, ama bir çok şeyi de götürüyor. Samimiyeti, gerçek dostluğu, özlemi.... Ben bunu şeye benzetiyorum oyuncağa. Hani çok istediğin bir oyuncak vardır. İlk zamanlar büyük bir zevkle oynarsın oynarsın sonra sıkılırsın oyuncaktan insanlar arasındaki ilişkilerde buna benzedi.

    İnsanların ne için diğer kişilerle sohbet kurduğunu bilemeyiz, sohbet etmenin en güzel yanını görmüşsün paylaşmak. :) Bir de şunu sormak lazım biz ne kadar dürüsttüz. Benim de bazen kimseyle konuşacak, sohbet edecek halim olmuyor, insanları birden soyutlayıveriyorum kendimden. O kişilerde alınıyor tabi. Bunu hepimiz yapıyoruz bir bana has durum değildir eminim. Sonra hepimizde şu kanı oluşuyor bu insanlar neden sohbet ediyor bizimle...bla bla Boş ver ya takma kafanı bunlara, hepimiz yalnızız kim kalıcı ki yanımızda ailemiz bile değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoloji ile bir şey verirken, başka şeyi götürmüyor.
      İnsanlar teknoloji ile hayatlarını takas ediyorlar.

      "Nasıl olsa internetten konuşuyoruz. Şimdi ne gerek var çıkacağız dışarı" diyen pek çok kişi var.

      Sil
  4. Bence ifade ediyor , paylaştığına göre en azından senin için bile olsa ifade ediyorki şu anda yorum yaptığımıza göre bizede ifade ettiği bir şey olmuş . Müzik konusuysa farklı , onun için kimseye bir şey denmez , zevkler farklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyleri ifade etmesede yaparız :)

      Sil