26 Temmuz 2013 Cuma

Ey Kadınlar! vol. 2

Son zamanlarda kadınları galeyana getirmek kadar kolay bir şey yok. Sadece ortaya bir taş atmanız yeterlidir. Bunu sadece sokaklara dökülmek açısından anlamayalım. Kadınlar özellik ile birbirlerini de çok güzel kandırıyorlar. Kimse kusura bakmasın bu bir gerçektir.

İlk olarak ekonomik özgürlüklerden bahsedeceğim. Günümüz de kadınların da iş hayatın erkekler kadar yer alması ki hatta erkeklerden fazla yer alması söz konusudur. Kimse bana alınmasın ama durum açıkçası böyledir. Bazı sektörlerde özellik ile kadınlar tercih edildiği için işsiz erkek sayısı kadınlardan fazla olduğuna inanıyorum. Burada kesinlikle "kadınlar çalışmasın, evinde otursun" gibi bir söylemde bulunmam söz konusu değildir. Burada kadınların o çok bahsettiği özgürlük kavramından bahsediyorum. Evet özgürsünüz ve çalışıyorsunuz. Ben bu konuda haksızlık göremiyorum. İşin "İş yerinde taciz" konusuna getirmeyelim. Çünkü işin o kısımını tamamen şiddet ile aynı kategori altına alıyorum.

Özellik ile ekonomik güce sahip olmaya çalışmak, kadınlar üzerinde çok fazla hırs durumuna gelmiştir. "Çalışıcağım, müdür olacağım. Evimi de arabamı da yüzüğümü de ben alırım. Eğer evlendiğim kişiden sıkılırsam boşanırım. Benim ekonomik özgürlüklerim var." moduna girilmesi şuan ki günümüzde en büyük boşanma sebepleri içerisindedir.

Anlaşamayan evli çiftin arasına bir de kızın annesi girip gaz veriyorsa "Kızım nasıl olsa çalışıp para kazanıyorsun. Kendi ayakların üzerinde durabiliyorsun" diye. İş orada bitiyor. Evet! Bunu yapan kişiler var.

Kadınların ekonomik özgürlüğünü bir silah olarak kullanması bana hoş bir durum gözükmüyor.

Kadınların bunun ile birlikte kendileri elde etmediği ve hazır aldıklarından dolayı özgür olmasına rağmen, yapışan özgürlük propagandalarını da çok yersiz buluyorum.
Tamam kadına şiddet var, Taciz var. Bunlara tepki doğması gayet normaldir. Fakat her şeye rağmen sadece özgürlük söylemi çok çiğ kalmaktadır.

Şimdilik böyle sonra devam ederim.

  

4 yorum:

  1. aşırı tepkilerin yersiz olduğunu ben de düşünüyorum
    ancak erkek egemen bir toplumun psikolojik baskısının bu tarz tepkilerin artmasında etkili olduğunu da düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve son zamanlarda insanlar hızını alamayıp sürekli kendini gösterme çabasına giriyorlar ki bu da aslında komik duruma düşürüyor.

      Tadında bırakmak lazım. Her iki cinsinde kendine özel durumları vardır.

      Sil
  2. Benim dünkü olayda şu komiğime gitti kadınlar Cami'nin önüne toplanıp protesto yapmışlar. Sen protesto yapacaksan TRT nin önüne git. Kadının ekonomik özgürlüğünü kazanması boşanma oranını artırmıştır evet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu işe bilinç yoksunluğu derim. Bu eylemin ne kadar yersiz olduğunun başlıca kanıtıdır.

      Sil