8 Temmuz 2013 Pazartesi

Boşluktan ibaret hayat

Sadece yatmadan önce öylesine karalamak istedim.

Yaşam kocaman bir boşluktan başka bir şey değil. Bazen neyi, neden yaptığını bile bilemezsin. Sadece önündeki sıradan yaşam döngüsünü sonlandırmak için vakit geçirirsin. Kimi zaman çok fazla düşünürsün. Beyin iflas edeceğinden korkar duruma gelir ve artık dünya umurunda olmaz.

Sahi ben uzun süredir hayatı umursamaktan vazgeçtim. Bunu bana empoze eden ise insanlardı. Hani hep olur ya birilerine ihtiyacınız olduğun da asla hiç kimse olmaz. İlk başlarda birileri bir yerden çıkacakmış gibi gelir. İçinizde o sönmek bilmeyen küçük bir heyecan vardır. Zaman ile çürüyüp seni zehirleyen bir organizmaya dönüşür.

Yaşadığım tüm duygusuzluğu dökme çabası içerisinde olmama rağmen artık insanlığın anlamsız tavırlarından dolayı kelimeler fazlasıyla yetersiz kalıyor. Aslında artık uğraşmayı kestiğimden de olabilir. Eskiden olsa insanlar ile tartışacak fazlasıyla gücüm vardı. Şimdi ise umurumda değiller.

O kadar amaçsız ilerliyorum ki, yaşamak için sebebim yok.
Bana bile saçma geliyor.


6 yorum:

  1. Filozofum benim :D Sorgulamaktan vazgeçmemişsin halen sorguluyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Dostum bu yazıyı benim için yazmış olabilir misin? =)
    Yoksa tamamen aynı duygular içinde miyiz? Şaka gibi xD
    Ben hayat ve hayatı ilgilendiren bazı konuları öyle uzun, öyle derin düşündüm ki yıllarca, başımın ağrıdığı, anlamsızlık yüzünden moralimin bozulduğunu ve saatlerce uyuduğumu, uyanmak istemediği bilirim...
    Yaşamak için yaşıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2009'da ki yazılarıma göz atarsan benzer durumları görebilirsin.

      Sil
  3. Heeey sorgulamıyorum demişsin ama dibine vurmuşsun!!
    :)

    İyi geceler
    :)

    YanıtlaSil