5 Haziran 2013 Çarşamba

Standart hayatlar

Hayatın akışına bir türlü akıl, sır erdiremeyişim doğrudur. Şöyle ki; İşlere yeni adapte olurken aslında pek çok şeye vakit ayırabiliyorken kalkıp yazı yazamamak filan ya da ne dinliyor olduğumu bile unutmak bir hayli garip duruyor. Çünkü vakit olmadığın da insan vakit dilenerek araya bir şeyler sıkıştırmak ister ki şuan yaptığım buna yakındır. Diğer taraftan boş vaktin varken nasıl heba ettiğini anlamıyorsun.

Tabi kafayı sulandıran diğer mevzular da malum ülkemiz üzerinde ki olaylar. Bu konular da çok tarafsız kaldığım söylenemez. Yaptıklarımı burada açık açık söyleme gereği de duymuyorum. Bu da bir süreçtir. Elbet bunu da atlatacağız. Tek temennim senaryonun sonu mutlu bitsin.

Konu her paragrafta dağılırken, aynı benim şuan olduğum gibi...
Yine çok standartize bir yaşam döngüsüne girdim. Bir şekil de esnetip kırmak lazım.
Aslında ruhsal ve zihinsel bir durum diyebiliriz. Aynı düşünceler içerisinden nasıl çıkılır bilen var mı?..

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Pekii sorum olacak mutlu son hangisi :) şaka şaka hadi yeni yazılar yaz :)

      Sil
    2. Yanıt belli aslında :)
      Mesaj alındı :)

      Sil
  2. Bazen de boş oluruz canımız vakit gayet ayırabileceğimiz şeyleri yapmayı istemez. Ben de bu üşengeçlik olayını çoğu zaman yaşasam da hiç sevmiyorum. Aman kalkma pulların dökülür diyorum ben de kendime ama sonuç hopp yatma vakti gelmiş. Yine geçti zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapmak istediğim şeyler üzerine üşengeçlik yapmam ama işte...

      Sil