1 Mayıs 2013 Çarşamba

mim 29

pe hito bir mim paylaştı. Çocukluğumuz ile ilgili oyunları anlatmamız gereken.

Aslında öyle çok fazla bir şey oynamadım. Mesleğim gereği de bayağı bir dijital ortam ile haşır neşirdim.
O yüzden ben değişiklik yapıp, aklıma gelen oyunları sıralayacağım.


  • tetris
  • mario
  • street fighter
  • bomberman
  • worms
  • tank 1990
  • pacman
  • sonic
  • circus charlie
  • excitebike
  • Dr.Mario
  • lode runner
  • mortal combat
  • road fighter
  • word grand prix
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

6 yorum:

  1. O Mario ile bölümün sonunda en tepeden atlayıp daha yüksek puan alacağım diye kendimi az paralamazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O oyunun sonunu getirmek için az kendimizi paralamadık :)

      Sil
  2. Ama sen daha o zamanlarda da şimdiki çocuklar gibiymişsin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O oyunlar benim önce hayalim sonra da işim oldular ama =)

      Sil
    2. Ama ama ama :) ne diyeyim ben, yeni nesili zehirleyenlerden biri de sen olamazsın.

      Sil
    3. Ben zamanında spor da yapıyordum. Yeni nesilin bu çılgınlığı benimkinden çok farklı yani :D

      Sil