6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kafam eser

Yine büyük nitelikte doğru bir karar aldığımı gördüğüm günlerden biriydi. Güzel diye tahmin ettiğin yerlerin ise berbat nitelikte çıkması da ileriye dönük kaygıları körükler nitelikteydi. Bu saatten sonra daha fazla korku ya da endişe söz konusu olamayacağından dolayı, en iyi seçenek yine denemeye bırakıldı. Deneyecek ve görecektim. Basit, ilk adımı attım.

Aynı iş, yeni bir alan da devam edeceğim. Kendimi tekrar bulmayaca çalışacakmışım gibi geliyor. Özellikle ilk bir haftanın ne kadar katlanılmaz olduğunu düşünürsek, sonrası da bir o kadar keyifli olabilir. Tabi bunlar hep varsayım ve hayat ise süpriz yapmayı seviyor.

Her neyse çok ciddi spor programları yüzünden resmen sürünerek yazıyorum. Kullandığım eski protein tozu çok tatlıydı, yenisi ise çok tatsız. Ortasını bir türlü bulamadım ya da firmalar doğru dürüst ayar çekemiyor.

Ayrıca, senelerdir söylediğim bisiklet alma fikrine bu sene çok daha sıcak bakıyorum. Hatta kısa zaman içerisinde tatil içerisinde bulunacak olmam bisiklet kullanmam açısından da çok güzel olacaktır. Bakalım, benim işlerim belli olmaz. Kafama eserse her şey bir kaç saat.

Bu şarkı da her şeyi ile tam bir baş yapıt.

4 yorum:

  1. Yenilikler de gelecekse birer birer değil böyle üçer beşer gelsin.
    Bisiklet için de keşke güzel yollarımız olsa da işkence çekmeden sürebilsek. Eskiden sahile giderdik binmek için, sokaklarda gezmek ne mümkün. Benim bisikletim çalındı. Babam 5 yaşında öğrettiğinden ber asla bırakmamıştım çalındıktan sonra hasret kaldım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıyla da yetinirim diyebilirim. Önemli olan bir şekil de gelmesi.

      Ne hoş. Bana öğreten hiç kimse olmamıştı. 19'da filan adaya gidip bisiklet kiralayıp öğrenmiştim öyle tek başıma. Kıymetini bil derim o zamanların :)

      Sil
    2. Kendi kendine öğrenmek de kolay bir şey değildir ama hem de o şartlarda, adada tebrik ederim.

      Sil
    3. Kimse destek olacak diye bir kaide yok. O yüzden tek başına yapmaya alışmak iyidir.

      Sil