28 Nisan 2013 Pazar

Yalnızlık zordur

Hayat işte, ne zaman nasıl hissedeceğin belli olmuyor. Bugün öyle boş boş dolaşırken hayatta beni mutlu edebilecek bir şeyin artık olmadığını farkettim. Çünkü istediklerim hiç olmamıştı. Şans asla benden yana değildi. Benim hiç insanları çekim gücüm yoktu. Onlar için sadece sıradan, belki de bayağı bir insandım. Kendim hakkında çok konuşma fırsatım olmadı ama şuan gelinen durum bunu gösteriyor olsa gerek.

Herkes tarafından değil ama bir kaç kişi tarafından aranılan olmak istemiştim. Egolarımın tatmin edilmesi değil, sadece varlığımın hatırlanıyor ve bir halta yarıyormuş hissini yaşamak isterdim. Şimdi ise tahtalı köyü boylasam belki de 4 ya da 5 ay sonra bir şekil de öğrenilir. Belki de daha uzun süreler hiç kimsenin haberi olmaz.

Yalnızlık zor iş. Özellikle zor olan kısımı, yalnız olmak istemediğin ve bunun için elinden gelen çabayı sonuna kadar kullandığın halde zihinsel bir yalnızlık değil de gerçekten fiziksel bir yalnızlık yaşamak. Koca bir boşluk, ötesi yok.

Sadece kendi kendinize konuşur, dertleşirsiniz. Bir çay söyler ardından bir daha yine kendinize ısmarlarsınız. Öyledir bu işler. Sürekli kafayı kurcalayıp yapacak bir iş bulman gerekir. Yoksa her geçen gün biraz daha üşütmeye yaklaşırsın. Sandığınız gibi güzel bir şey değildir.

Yalnızlık zordur.

4 yorum:

  1. İnancını değiştir. Bugün dışarı çık ve de ki " ben bugün harika hissediyorum ve herkes bana bakıyor "

    Dene ve gör :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemiştim ama bir farkını göremedim :/
      Oysa ki gerçekten istiyordum.

      Sil