13 Nisan 2013 Cumartesi

Eğer bir şansım olsa

Bazen diyorum bir adet dilek şansım olsaydı. Belki de her şey bambaşka olurdu. Çünkü karşıma çıkan insanlar ile yolda yanımda geçen insanlar asla birbirlerini karşılayacak cinsten değiller. Yani kesinlikle birini ilk bakışta analiz eden biri olarak az çok anlıyorsun. Hatta kaldı ki bütün kötü sayılacak yönlerini dahi kabulleniyorsun. Fakat o ise sadece yanından gelip geçen bir insan.

Eğer bir şansım olsa, yanımdan geçen bazı insanları tanımak isterdim. Hepsi bu...

11 yorum:

  1. öyle bir şans tanınmalı bence de, insanlara.

    YanıtlaSil
  2. Ben de düşünce okumak isterdim. Çok klişe biliyorum ama çok mantıklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yapılmayan bir şey değil. Biraz kendini vermen gerek =)

      Sil
  3. Bense sadece beni tanımalarına izin verecek gücü kendimde bulmak isterdim. Sobelenmek isterdim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için ekstra güç harcamana gerek olmadığını düşünüyorum. Yanlış mı?

      Sil
    2. Hah haaaa

      Bazı insanlar içini açamaz kolay yaklaşamaz.

      Artık yanlış mı doğru mu sen karar ver
      :)

      Sil
    3. Yaklaşmak değil de içini açmak zordur. İyi bilirim. Fakat, zorluk durumu yine karşında ki insana bağlı :)

      Sil
    4. Yooo benimki karşımdakinden bağımsız tamamen benle ilgili
      :)

      Sil
    5. Bir kişi her şeyi değiştirir diyorum :)

      Sil