24 Nisan 2013 Çarşamba

Baharın yüzü

Sanki bir değişimin eşiğinde olduğuma dair içimde bir his var. Elimde bunu destekleyecek hiç bir şey olmamasına rağmen içimden gelen bu olumlu enerjinin neye dalalet olduğunu ben de bilmiyorum. Belki de işlerimin biraz yoluna girmiş olması bunda büyük etki yaratmıştır.

Kaldı ki aldığım tekliflerin ve beğenilme duygusunun verdiği o güzel hissin de önemi büyüktür. Bir işi yaptıktan sonra beğenilmek aslında çoğu zaman paradan bile önemlidir. Gerçek bir iş tatmini sağlar. O işi yaparken harcadığınız bütün delice saatleri bir anda buhar haline getirir.

Fazla alıştım belki de tek yaşamaya onun verdiği doz aşımının bir etkisi de olabilir. Baharın yüzünü göstermesiyle birlikte, hafifleyen bir duygu durumu da.

Kim bilir, belki de herşeyden vazgeçmiş olmak. Birilerini beklemek ya da düşünmek gibi bir durumum olmadığı için onun rahatlığının açığa çıkmasıdır.

Mutlu ol ey izleyici. Çünkü, dünya kısa ve birilerinin ölümünü beklemeyin bunu hatırlamak için.
Para için değil, iş için değil, başkaları için değil, kendiniz için yaşayın.
Bu sizin hayatınız. Ama tecrübeleri de kulak arkası etmeyin. Onlara saygı göstermesini de bilin.

5 yorum:

  1. Üç günlük dünya, mutlu olalım :) hadi hep beraber :))

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle, son paragraf olayı özetliyo zaten. Bu arada bizim gibi bir sanat dalıyla uğraşanlar için yaptığın işin beğenilmesi gerçekten paradan bile önemlidir; bende çizimle uğraştığım için biliyorum o duyguyu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de amatör olarak müzik ile uğraştığım için seni de gayet iyi anlıyorum.

      Sil