17 Mart 2013 Pazar

Bu şarkıyı herkes dinlemeli

Bu aralar kafayı yine Myrath şarkıları ile bozdum. Bambaşka duygular yaşatıyor. Kafamın içerisinde adeta masalsı bir hayat oluşuyor. Belki de o kadar çok ihtiyacım var ki bir şeylerin tek dokunuş ile düzelmesine o yüzdendir tüm bu arayış ve dinleyişim.

Kendimi garip bir şekilde hiç tanımadığım kişiler ile garip diyaloglar kurma çabası içerisine girerken buluyorum. Genelde bu kişilerin hayat hikayeleri biraz farklı oluyor. Derinlemesine bir muhabbete girmek pek mümkün olmuyor ama bazen yüzeysel cevaplar alabiliyorum. Benim için aslında tatmin edici sayılabiliyor. Sanırım biraz suçlu bir insanın giderken yanına bir yandaş bulma psikolojisi içerisindeyim.

Her neyse, son zamanlarda oldukça huzur arayışı içerisindeyim. Bunun için pek çok şey yapsam da, eski kafamı yastığa koyduğumda ki huzuru bulamıyorum. Çünkü eskisi gibi hayallerim yok. Amacım hayatımı iyi bir şekilde idare etmek. Müdür olmak ya da proje yöneticisi olmak değil ya da gecemi gündüzüme katıp çalışmak hiç değil.

Soruyorum herkes büyük şehirlerde yaşamak zorunda mı? Basit ve küçük yerlerde mutlu olmak yerine kompleks şeylerin hırsına yenik düştü insanoğlu.




4 yorum:

  1. Önemli olan aslında nerede değil neredeysek ne halde olduğumuz olsa gerek. Küçük büyük yeter ki huzurlu olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz karışık geldi. Açabilir misin? =)

      Sil
    2. basit veya küçük yerlerde mutlu olmak yerine kompleksli insanların yarattığı huzursuzluktan bahsetmişsiniz. Ben de önemli olan şudur şeklinde açıklama yaptım benim için tabi. Hani örneğim büyük şehirlerde olmak yerine bir köyde ama daha huzurlu olabilri insan gibi gibi..Ya da uzun süredir tanıdığımız insanlardan almadığımız mutluluğu hiç tanımadığımız ama bir anda hayatımıza giren birinden alabiliriz. Sorgulamak yerine yaşadığımız duygu iyise, mutluysak huzurluysak tadını çıkatmalıyız sanırım :)

      Sil
    3. Evet şimdi emin oldum söylediğinden. Kesinlikle bende böyle düşünüyorum. Kimilerine göre korkaklık olan bu olgu. Benim için huzur aslında.

      Ne diye insan kendini bu kadar yoruyor ki onu da anlamış değilim. Tek gerekli şey kendini yanında iyi hissettiğin bir insan

      Sil