17 Mart 2013 Pazar

Bloglar için küçük not

Bugün başkaları tarafından ele geçirilimiş. Vakti zamanında takip ettiğim bloglardan sıkılıp bir temizlik kararı aldım. Zaten güç içerisinde yapacak bir iş bulamayım çokça sıkıldığım için iyi bir uğraş sayılabilir.

Dikkat ettim de çoğu kişi 2011'de bloğuna yazı yazmayı bırakmış. Heves mi? Yoksa popülerliği azaldığı için mi insanlar yazmayı bıraktı net olarak bilinmez ama ben daha çok popülerite peşinde koşan insanlığa yoruyorum.

Ne oldu da hislerimizde bu kadar vazgeçtikte popüleritenin peşinde koşar olduk?..

Yazık, çok yazık.

Not: Şuan düzenlemem bitti ve 400'e yakın blogtan 280 tanesi yazmayı bırakmış. Bakalım geri kalanın ömrü ne kadar olacak.

4 yorum:

  1. Aynı düzenlemeyi bende yapmak istiyorum ama çok büyük uğraş gibi geliyor, bir yöntemin var mı yoksa bütün blogları tek tek açıp en son ne zaman yazdığına baktın mı ? İkinci seçenek çok zaman aldığı için bir türlü fırsat bulamadım,zaten google reader da kapanıyormuş yeni readera geçerken böyle bir düzenleme yapılabilir. Aslında bazı bloglarda varki bir yıldır bir şey yazılmamış ama ya yazarsa diye beklettiriyor kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle saçma bir olay var. Google reader üzerinden temizlemiş olmama rağmen, FriendConnection yüzünden tekrardan GoogleReader'a geliyor.

      Yani eğer izlemeyi durdurmayı düşünüyorsan kesinlikle FriendConnection üzerinden yapmalısın. O sistemde bir hayli yavaş ve can sıkıcı.

      Boş vakitlerde bir kaç tane temizlemek lazım. Bir oturuşta zor.

      Sil
  2. Zaman olmuyormuş gibi bende mesela.
    Bir de bakıyorum en son 3 ay önce yazmışım. Halbuki hala 3 gün öncesi sanıyorum.
    Gibi şeyler işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman olsa da konsantre olup yazamayınca yazılmıyor.
      Kimileri bir heves başlamış ve 5-10 yazı sonra bitmiş.
      Bazıları da popülerliği kaybolunca bırakıp gitmiş.

      Sil