14 Şubat 2013 Perşembe

Bir günün özeti

Bugün fena bir gün değildi. Uzun zamandan sonra kendimi yeniden enerjik hissetmeyi başarmıştım. Sabah saatlerinde ertesi akşam rahatça dinlenmiş olmanın verdiği rahatlık yansıdı. Her ne kadar servise yetişememiş olsamda benim için metro ile işe gitmenin verdiği keyif ayrı bir güzeldi. İnsanların içine karışmak onları izlerken vakit geçirmek çoğu zaman tercih ettiğim bir olgudur.

Geçen haftalarda şirketten istekte bulunduğum kartvizitim bugün öğlen saatlerine yakın gelmişti. Çok fazla işime yaramayacak olsa da insanın hoşuna gidiyor. Hatta farklı bir haz veriyor desek yeridir. Tabi bu kadar çıkışın bir inişi de olacaktı. İşler yüzünden öğlen yemeğine çıkamayacaktım. 20 dakika da işlerimi bitirdim ve geri kalan sürede yemek için dışarı çıktım. Fakat yemeği yerken hiç aklıma gelmeyen bir sebepten dolayı yaptığım iş üzerinde küçük bir hata gerçekleşmiş. Tabi hata küçük olsada yaptığınız işin bütün değerinin kaybolmasına yetiyor. Hata yapmamak için elimden geleni yaparken, hata yapmak insanıda negatif etkiliyor.

Her neyse düzelttik, işleri yoluna koyduk. Akşam olunca da hava durumunun yarından bozacağını göz önünde bulundurarak kaç haftadır internette bakıp bulamadığım siyah kablolara geldi sıra. 4 tanesini 40 TL'den aşağı bulamadığım kabloları aramaya başladım. Bir tane adam elinde 2 tane olduğunu söyleyerek kazık atmaya çalışacaktı ama gözüm tutmadı adamı çıktım dükkandan derken bir kaç dükkan sonra dükkanın birinde buldum. Adam paketi uzatıp "bu mu?" diye sordu. Hem aradığım kabloydu, iyi bir markaydı ve paketin içinde 2 tane vardı. Bir tane daha olup olmadığını sordum. Başka bir paket daha verdi. 40TL'yi gözden çıkartan ben 4 adet kabloya esnafın 3 saniye düşünüp "5 versen yeter" demesiyle kendimden geçtim. Bildiğin tezgaha parayı atıp kaçtım.

Perşembe'nin de Cuma gününe bağlanmasıyla biraz daha gevşeyen bünye bugün iyiden iyiye rahatladı.
Bugün beni yalnız bırakmayan güzel şarkımı da paylaşmak istedim.

In Flames'in eski albümleri ayrı bir güzeldi işte...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder