16 Aralık 2012 Pazar

Keşke farklı olsaydı

Nasıl kötü bir gün, nasıl bir buhrandır ki sanki bir daha mutlu olamayacağım gerçeğini yüzüme vuruyor. Unuturum, kaldırırım dediklerimin hepsinin altında eziliyorum. Onun hayali beni yeniden ele geçiriyor. Bir insan en başından beri kandırılmış olduğunu öğrense bile nasıl olur o kişiden nefret edemez. Nasıl olur!..

Tüm hücrelerime varıncaya kadar ağlamak istiyorum ama elimde değil işte olmuyor. Anlatamıyorum kimseye üzerimdeki yükü geçti gitti diyorum ama öyle olmuyor ya da gerçekten fazla yalnızlığın üzerimde oluşturduğu etkiden başka birşey değil.

Oysa geçen hafta sadece işten eve gelen ben yalnızlığın eksikliğini hissettirmezken bu nasıl bir duygu durumu değişikliğidir. Bittim, tükendim...

Birileri beni anlasın istedim hep bir kişi anladı o da çekip gitti. Sanırım mantığımla, yüreğim arasında bağı kopardım ve sadece yüreğimle yazıyorum.

Her neyse, şuan emin olmak istediğim tek şey hayatta gerçekten o kadar sevilmeye değer başka birilerinin olup, olmadığı gerçeği.

Sadece önümdeki bir kaç seneyi bilmek istiyorum artık. En azından bütün gün oturup yazılar yazacaksam yazayım ya da seneler sonra huzura kavuşacaksam kavuşayım. Muallakta kalmak yerine siktir olup gitmek istiyorum bu dünyadan artık.

5 yorum:

  1. Yahu nedir bu melankoli havası!Silkin de kendine gel.Uc gunluk dunya deger mi bunalimlarla harcamaya vakti?Simdiye kadar ne yasadiysam hep onume baktim ben milletin oturup senelerce yas tuttugu olaylari bile en fazla bir haftada atlattim.Tabi benim gibi ol diyemem bu yapi meselesi sonucta ama bu kadar genc yasta insanlari umutsuz yorgun depresif vs. vs. gorunce cok kiziyorum elimde degil.Lutfen dediklerimi yanlis anlama iyiligin icin diyorum bunlari sonra bi bakacaksin hayatinin en dinamik yillari dusunmekle gecmis uzuleceksin.Mutlu olmaya calis.Yuzune degip gecen ruzgari hissedebilmekten,topragin kokusunu icine cekebilmekten,sarki mirildanmaktan,muzik dinlemekten daha bir suru seyden minicik mutluluklar cikar ve hepsini bir araya getir.Pollyanna ol demiyorum mutlu ol diyorum.Bir baskasinin sana mutluluk bagislamasina muhtac degisin kendi mutlulugunu kendin yarat.Tekrar diyorum beni yanlis anlama ve kizma:)Telefondan okudum postu hemen yorum yapmak istedim o sebeple harfler icin uzgunum:( Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmla'ya takan biri değilim içerik daha önemli =) Bende öyle derdim senin gibi ama bazen olmuyor işte. Devamı yarına.

      Sil
  2. Bilinmeyen hayatlar hakkında yorum yapıp konuşmak çok kolay. Birinin sıkıntısı bir başkasına komik ya da önemsiz gelebiliyor olabilir. Sırf bu yüzden 'hayat buna değmez' tarzında laf kalabalığı yapmanın anlamı yok. Sıkıntısı olan insana bu şekilde yaklaşılması yanlış bir tutumdur. Herkes hayatı kendince yaşar ve yorumlar. Çevresel etkenler bir yana genlerimiz ve beynimizdeki nöronlar da buna büyük etkendir. Bu yüzden bilinmeyen hayatlar hakkında atıp tutmak yanlıştır. Herkesin sıkıntısı kendine göre. Yardım edilecekse 'bu da birşey mi canım' yerine daha yapıcı şeyler söylenmeli. Hatta çoğu kez yorum bile yapılmamalı.

    YanıtlaSil