13 Aralık 2012 Perşembe

Bir taksici hatırası

Dün duyurduğum taksici yazısına başlıyorum...

Hayatta en nefret ettiğim şeylerden birisi şakırdatarak ciklet çiğnenmesidir. Taksiye bindiğim ilk an durumun farkına hemen varamamıştım. En azından tamam sürekli devam etmez şeklinde düşünmüştüm ama fazla iyimser olmuş. Adam yol boyunca o cikleti şakırdata şakırdata çiğnedi. Çekip kenara inseydim taksiden yeriydi. Ben dahil kimse ona ciklet çiğneme demez ama en azından müşterinin yanında adam gibi çiğnemeyi öğrensin. Ağzının ortasına bir tane geçirecektim ya o sinirle ama başkasından bulsun bulacağını dedim.

Asıl diğer mevzu bindiğimden beri kulağında kulaklık vardı. Telefon ile konuşuyormuş. Yine müşteri geldi diyerek kısa kesebilirdi. Bu da çok dert değil tabi ama takıldığım nokta karşısında ki kişinin iki tane kadın olmasıydı. Konuşmalar şu şekilde komik bir şekilde ilerliyordu

"Karşıma çıkma"
"Karşıma çıkınca ne olacağını sen iyi biliyorsun"
"Seni görürsem tokatlarım"
"Telefonu ilk açtığında sesin farklıydı şimdi farklı sanki havalara uçuyorsun"
"Xxx'e versene telefonu sen"
"O benim gibi adamı hak etmiyor"
"Bana artistlik yapıyor, racon kesiyor"
"Ona iki tokat atmak lazım"
"Çeksene onun kulağını, çek bekliyorum"

Böyle heriflerle konuşup bunları böyle asarım, keserimci yapan bütün karşı cinslerime başarılarının devamını diliyorum.




2 yorum:

  1. Midem bulandı hakikaten etrafta fazlasıyla böyle konuşan tipler olduğu gibi bunlara bayılan kadınlar da var ne yazık ki:( Yorumsuz kalmak en iyisi bence,kendini yormaya değmez alan memnun satan memnun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle ama ertesi gün "kadına şiddet" söz konusu olduğunda iş değişiyor. Bu adamların oysa ki nasıl davranacağı baştan belli.

      Ama dediğin gibi alan memnun, satan memnun. O yüzden ben çoğu kişiye acımıyorum.

      Sil