26 Kasım 2012 Pazartesi

Özgürlük


Bugün biraz daha yenilendim. Hislerimin ne kadar kuvvetli olduğunu söylediğinde sadece kahvenin telvesinden bunu anlayamayacağı üzerinden felsefe yapmak yerine kendime bile inanmamıştım. Biraz böyle şeylerin açığa çıkmasından hoşlanmayışımdan da kaynaklı bir davranıştı aslına bakarsanız. Fakat artık daha eminim. Şüphelendiklerim birbir doğruluğa kavuşup, ön görülerim gerçeğe dönüşürken, benim yerime olan biten durumu anlatmaya yetiyor.

Hayat okulu hiç bitmez demişti geçenlerde birisi o an çok fazla üzerinde durmamış olacağım ki davranışlarımında artık nasıl şekil aldığını farkedemez olmuşum. Kendi bildiklerimin doğruluğuna biraz daha güvenip işleri sonuca bağlama huyumun ne kadar gerekli olduğunu gördüm. Biraz daha keskin kararlar verebilmek gerektiğini ve sınırları daha iyi çizerek müdahale etmeyi öğrendim. Farkında olsanda tüm olan biteni uygulaman zor olabilir ama artık o da kolay.

Şimdi tek başıma özgürce bilmediğim yerlere giderek kaybolacağım.
Yollar ve doğa bana kucağını açıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder