6 Kasım 2012 Salı

Hepimiz birer sanatçıydık

Kafanın içerisinde bir çok fikir dönüp dururken hiç biri diğerini etkilemez. Yorulduğunu zannettiğin bedenindeki ağırlıktan değil aslında ruhunun yorgunluğunun bedene yaptığı ağırlıktır. Kurtuluşa ermek için üzerindekileri atma fikri en kolayı gözükürken mücadeleci tarafın sana hep daha fazlasını yapman gerektiği konusunda gaz verir. Fakat sen öncelikli olarak neyi yapacağını bilemezsin. Aklına gelenleri gerçekleştirmek için hep birileri gereklidir. Bazen ise onlar bile yetmez.

Başarmak istediğin hoş planların vardır. Elinden geldiğince hepsine kıymet vererek büyütür genişletirsin. Fakat iş uygulama kısımına geldiğinde istediğin gibi gitmez, o kadar çok olumsuzlukla karşılaşırsın ki bırakmanın eşiğine kadar gelirsin. Başka planlar üzerine yoğunlaşman gerektiğini düşüncesi gelmekte geç kalmaz. Kendini kafanın içerisinde biriktirdiğin düzinelerce maddeyi elemek zorunda hissedersin. En iyisini bulana kadar çalışman gerekir ama bunun hangisi olduğunu asla bilemezsin.

Şu sıralar hayatımın özeti gerçekten böyle denilebilir. Düşünülmemiş pek çok şeyi bulmaya çalışmak, onların üzerine gitmek gibi ya da var olanı doğal yaşantım içerisinde ne varsa bunları cazip hale getirmek üzerine çeşitli kafa patlatmaların sonucu az da olsa somut şeyler üretip başarıyı yakalayamadığına inanmak. Yapmak büyük bir adım aslında eksiklerini görmek için güzel bir fırsat. Doğruyu söylemek gerekirse de hayal kırıklıkları olmadan güzel başarılar elde etmek pek mümkün değil. Bu yüzden daha çok çalışmak gerek ve en önemlisi odak noktasını daraltarak ne istediğini iyi bilmek.

Bazı zamanlar gerçekten ne yapacağımızı bilmiyorsun. Rastgele kararlaştırılmış hayatlarımızda, gitar ritimleri gibi doğaçlama ilerliyorduk. Süper albüm yapan ama satamayan bir sanatçı edasıyla yaşamak. Tam olarak hepimiz kendimiz böyle sanıyoruz. Belki de bazılarımız öyledir.



11 yorum:

  1. belki de aradığın şey aradığın yerde değildir. belki de aradığın şey yanlıştır olamaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabi. Peki ya o zaman ne yapmalıyım?

      Sil
  2. Belki çok fazla kıymetlisin. Belki haberdar bile değilsin bundan. Belki bir çoğunun içinde uktesin yaşamadığı.. bilemezsin ki işte. İsyandan ziyade bırakman gerek artık kalbine dokunmayı, kalbinle daha fazla oynamayı bırak. İnancın varsa eğer; zaten kaderin kısmetin çoktan yazıldı ki avuçlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç zannetmiyorum. Ben kalbimi bıraktım, vazgeçtim tüm olabileceklerden. Sadece kendimle ilgileniyorum. Adsız'dan yazmana gerekte yok kim olduğun hakkında fikrim var. Blogumdan kimseyi kovacak değilim.

      Sil
  3. Seni tanimiyorum. emin ol tanisam curetlarimdir ssoylerim. ama bi google hesabm yok sdce blogari bole takp edebiliorm. yanls dusunp yanls degerlendr istemem. neyse yine de keyfin bilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseyi yargılamak değil amacım sadece tahmindi. E o zaman aç bir google hesabı. Ne kaybedersin ki? =)

      Sil
  4. Blmem grek duymadm. ama aciyim evet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha rahat hareket edebilirsin emin ol.

      Sil
  5. o halde problem yok. en kısa sürede alırım bir hesap. ee sen kimsin ne ayaksın? nedir bu bohem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel hayatımın tümünü açık bir alanda yazmayı tercih etmiyorum. Yazılarımdan da bunu rahatlıkla anlarsın.

      Bana mail ile ulaşırsan anlatabilirim
      stummscreamx@gmail.com

      Sil
  6. o halde ben yolladım mailimi :)

    YanıtlaSil