1 Kasım 2012 Perşembe

Hayat müzik işte

Hayatta insanın müzikten başka sevgisi olmaması ilk başta garip geliyordu. Hani hayatta "Olur mu lan öyle şey" tepkisini verdiğiniz olaylardan denilebilir. Bir noktadan sonra durumunda verdiği alışkanlıkla birlikte hayattaki senin hormonlarını en iyi dolduran şeyin müzik olduğuna karar veriyorsun. Üstüne üstlük yanına aldığınız bir kahve, sigara vb. bir çok madde farklı tat ve arzular katıyor.

Hayatımı insanlara kapattığım fikri oluştuysa bir bakıma doğrudur. İnsanlarla sadece konuşmak için konuşmaktan başka yapabileceğim başka birşeyin olmadığı kanaatindeyim. Çünkü beni tercih ettiklerinden doğan bir diyalogtan ziyade zorunluluktan oluşuyordur. Ben ise müziği çıkarsız seviniyorum ve gitarımın bana verdiklerinden her daim hoşnutum.

Kimi zaman insan sıradan bir hamburger kadar kıymet göremez. Nedenini sorgulamanın sonuç getirmeyeceği bir sorudur. Bazı şeyler olmuyorsa, olmuyor dersin. Zaten yazıya zar zor döküyorken içimdekileri daha da uzatıp tüy dikmeyeyim konuya.

Hepsi bu şimdi cehennemin dibine gidip müziğimi dinliyeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder