27 Kasım 2012 Salı

Deli


Bu kadar fazla yükü kaldıracak gücüm yok. Tek başıma güçlü bir insan iradesi yaratmaya çalışsamda bir türlü başarılı olamıyorum. Yaşanmamışlığın üzerimde bıraktığı etkisi her daim üzerime yürüyor, beni köşeye sıkıştırıyorken. Yakalamaya çalıştığım umursamazlık yeniliyor. Neresinden tutsan elinde kalan bir hayatı geri getirmek için çok fazla çaba harcamakta hiç bir zaman olduğu gibi sonuç getirmiyor. Beyin hücrelerinin kavrulduğunu hissedebiliyorsun. Sanki her geçen gün delirmeye bir adım daha yaklaşıyorum.

Aslında güçlü olmak içinde herhangi bir sebebim yok. Tek başına bir insan niye güçlü olsun... Destek vereceğin biri ya da sadece varlığını yaşadığın biri olmadığı taktirde hayatta güçlü kalmaktan bahsetmek o kadar zor ki.

Daha uzun yazmak isterdim ama boğazıma kadar doldum.
Biraz dinlenmem gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder