17 Ağustos 2012 Cuma

Sadece izliyorum

Yalnızlığın büyük bir güç olduğunu insanın anlaması zor değil. Onun sizi bırakmasına imkan yoktur ve onunla yaşamayı öğrenmeniz gerekmektedir. Artık hiç birşey sana daha fazla zarar veremez. Yalnızlığı unutmadığın her gün kaybetmekten de o kadar uzaklaşırsın. Elinde senden alabilecekleri daha fazlası yoktur. Yalnız geldiğin bu dünya da yine kimsenin haberi bile olmadan göçüp gidersin.

Kendi hayallerini yine kendin yaşarsın aslında kimse onları size yaşatamaz ve değiştiremez. Sadece değişen yaşamak istediğiniz kişiler olabilir. Ama istediğinde istediğin şeyi yapmak yalnızlığa mahsustur. Hayatınızdan endişelenen kimseler yoktur. İşin aksi gibi tek kötü yanı da budur. Bazen birilerinin sizin için endişelenmesini istersiniz ama o da genelde yapmacıklıktan öteye gitmez.

Gereksiz bir insan olduğunu düşünüyorsun böyle durumda çok yararlı bir herif olduğumu söyleyemem. Sadece geldiğim gibi yaşamaya çalışıyorum. Bu bile saçma geliyor kulağa aslında çalıştığım filan yok sadece birşeyler dönüyor, ben onları izliyor ve yorumluyorum.

Hayat aslında televizyonda izlediğiniz ve adamın öyle yapmamasını gerektiği hakkında söylendiğiniz anlara benzer. Sizi duyan yoktur ve senarist ne yazdıysa o olur. Umarım senaristim benim için güzel şeyler de yazmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder