10 Ağustos 2012 Cuma

Al herşeyimi

Uğruna herşeyden vazgeçip sana erişsem  koca dünyada tek isteğim bundan ibarettir. Oysa gerçek kimsenin umrunda olmasın sen bile bilme ne kadar yandığımı ama bir melek gibi gezeyim etrafında sana dokunamasam bile hayatımı varlığından habersiz geçirmek kadar azap veren birşey yok. Hayatım boyunca canım hiç bu denli yanmamıştı. Günlerce odaklanma problemi yüzünden özürlü gibi iş yapamadım ama yeniden güçlendim o yollarda bunu da atlattım.

Yaptığım şeylerde şimdiye kadar hep mantık aradım da hiç bir halt değişmedi. Salaklaşmak istedim en ufak bir kelimen için varlığını hissettirecek tek bir kelimen için salak olmak benim için hiç önemli değildi. İsterse herkes desin, bu çocuk delirdi artık ne yaptığını bilmiyor desinler kimsenin ne dediğinin gram önemi yok. Uğruna deli divane olmuşum çok mu?

Her neyse fotoğrafların var ne de olsa hepsini beynime kazıdığım. Sevdiğin şeyler her görüşümde canlılığını koruyan. Onları benden kimse alamayacak nasıl olsa onlar benimle her yere gelecekler. Ben bunlar dahil herşeyi kaybederek ayakta kalacak kadar güçlü değilim. Sen zaten benim diz çöktüğüm o hiçbir anı görmedin istemem de ama sen istersen eğer al bu canı belki bu dünyada değil başka bir dünyada erişirim. Sana verecek en değerli şeyim sadece bu keşke daha fazlası olsaydı.

Amacım ne oyun oynamak ne de rahatsızlık, huzursuz etmek. Senin haberin olmasın uzaktan izleyeyim gizlice bir kaç saniyede yeter. Hem sen benden daha iyi bilirsin böyle şeyleri sen öğrettin bana bunların ne manaya geldiğini üstüne üstlük öğreneceğim daha çok şey var. Ama ne hayattan şans istiyorum ne de senden benim tek isteğim seni görebilmekti fazlası değil.

2 yorum:

  1. Aşkı zamanla bırakmak üzere zamana bırakmalısın dostum. Hem bir şeyler yaşamadan aşk nasıl olabilir uzaktan...Bence o sadece tene olan tutkudur. Gerçek aşkın yolu sevgiden geçer ve sevgi çok önemli bir his. Belki de sahip olduklarımızın arasında en önemlisi. Demem o ki boşuna sevgi tüketilmemeli.
    Zamana bırak.Umarım geçecektir.

    YanıtlaSil