11 Haziran 2012 Pazartesi

İşsel sıkıntılar

Aslında şunu belirtmem gerekir ki çalışmakla ilgili herhangi bir sıkıntım bulunmamakta. Zira insan çalışmayınca evde otur otur sıkılmaya başlıyor ama insanı bezdirecek bir yerde çalışmakta resmen canıma tak etti artık dedirtti gün itibariyle.

Malum yıl sonuna daha 6 ay var ve pozisyon açılması için ortalama bir 4-5 ay gerekiyor. Genel de bütün giriş çıkış dönemi bu sezona denk geliyor ve bu nedenle tek tük iş ilanına rastlıyorum. Eğer yıl sonu olsaydı kesin 1 dakika düşünmeden istifayı anında basardım ama işte...

Hakikaten resmen şu yaşadığım özellikle son 1 ay iyice işkenceye dönmüş durumda ki ben mesleğimi yapan hatta mesleğimi severek seçmiş biriyim. Yeni bir iş içinde yine mesleğim olan veritabanı yazılımları üzerinde düşünüyorum ama şuan mesleğini seven bir adam yani ben bile bu kadar soğuduysam varın siz düşünün gerisini.

Dua ediyorum bugün geçen hafta görüşmeye gittiğim yer bir an önce bugün dönüş yapsa alındığımı söylese diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder