21 Mayıs 2012 Pazartesi

Otsu yaşam

Kendi kendime ben böyle değildim diyorum. Yani kolay kolay pes etmezdim hiç birşeyden ama şuan herşeyden o kadar sıkıldım ki sırf para kazanmak adına çalışmaktan başka birşey değil yaptığım. Eskiden yaptığım işten zevk alırdım, severek ve isteyerek yapardım. Şimdi ise bir yerlere kaçabilmek için küçük anlar arıyorum.

Elimden gelen birşey olmadığı için ne kadar isteksiz de olsam haftanın beş günü gidip birşeyler yapmaya çalışıyorum. Sisteme tamamen hakim insanlar olsa belki bazı şeyleri yapmak çok daha kolay olacak ama herşey başka bölümlere dağılmış durumda biraz kimin eli kimin cebinde durumları var.

Öyle işte dilimde ki tek laf
Bu da gelir, bu da geçer.

2 yorum:

  1. gelip geçer mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yaşadığım gelişmeden memnunum. İşin ucunda ölüm yoksa çoğu şey gelip geçer.

      Sil