10 Mayıs 2012 Perşembe

Kısıtlamalar

Biraz daha zorlarsam sanırım iş dünyasında anarşizm adında bir kitap çıkartacağım. Gerçekten çok saçma şeyler dönüyor ve kimsenin bu gidişata dur dediği yok. Çünkü bizi koruyacak, kollayacak bir kurum yok. Şuan belki kime sorsam durumdan şikayetçi olur ama Türkiye'de ki hayat şartları ve özel sektör olduğu için kimse gıkını çıkartmaz.

Yöneticilerin interneti kısıtlaması çalışanın motivasyonunu olumsuz yönde etkiler. Ben bulduğum problemlerin cevaplarına ulaşamadığım için işin aksadığı ve uzadığını biliyorum. Aynı zamanda benin yaptığım iş yaptığım şeylerin 5-10 dakika çalışmasını beklemekle geçiyor ve bu arada iki siteye göz atamamak insanın kafasını dağıtmasının önüne geçiyor.

Kaldı ki sadece internetle kısıtlamak şimdi söyleyeceğim yanında gülünç geliyor. Artık telefonlarda yasaklanacak. Siz öyle iş yerinde laylaylom saatlerce konuşamayacaksınız. Hatta belki de mesaj bile atamayacaksınız. Telefondan nasıl olsa internete bağlanıyorum kafasına hiç girmeyeceğim.

Evet sizden ot gibi çalışmanızı istiyorlar. 8 saat at gözlükleriyle durmadan kim çalışır?
Ben diyorsanız yaşam amacınızı tekrar gözden geçirin derim.

8 yorum:

  1. Telefonların yasaklanması mı? buna güçleri yetmez sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle birşey gündeme geldi ve bu konuda devlet iş yerlerine hak tanıyor.

      http://ekonomi.milliyet.com.tr/is-yerinde-cep-telefonu-yasaklaniyor-/ekonomi/ekonomidetay/22.11.2011/1465884/default.htm

      Sil
    2. Allah onları bildiği gibi yapsın ne diyim..

      Sil
  2. Ben de bir yazılımcı olarak bundan hep şikayet ettim ve en sonunda cumartesi çalışılan, kravat, takım elbise zorunluluğu olan yerlerde çalışmamaya karar verdim. Yaklaşık bir buçuk yıldır böyle. İnşallah bi daha öyle bi yere düşmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklaşık 3 senedir söylediğin gibi çalışıyordum. Şimdi tekrar seninle aynı kriterlerde bir yer arıyorum =)

      Sil
  3. İnternet bile saçmayken telefonda nereden çıktı. o değilde şikayetçi olacağınız bir kurum bile yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devlet bile bizi korumuyor daha ne yapabiliriz ki?

      Sil
  4. oha yani, harbiden ot gibi çalışın diyorlar, hoş bizden beklenen de sadece bu zaten, gyapman gerekeni yap, yaratıcı veya etkin olmana gerek yok. Hay sisteme...

    YanıtlaSil