28 Mayıs 2012 Pazartesi

Kısa kısa


  • Kendimi yeniden dişlerimi sıkarken buluyorum.
  • Ciddi mana da çalışmaktan hiç bu kadar sıkılmamıştım.
  • Önümüzde ki hafta izine çıkıyorum.
  • İzinden sonra Microsoft sertifika sınavlarım var.
  • Askerlik olayları yüzünden girmem gereken bir açık öğretim sınavlarım var.
  • Halen şu dönem ortasında iş görüşmesine çağıran bir yer ile karşılaşmadım tek yer haricinde.
  • Hayatım da yapmam gereken işlere gerekli önemi göstermiyormuş hissini üzerimden atamıyorum.
  • Kafam fazlasıyla dağınık toparlayamıyorum.
  • Stoner müzik dünyasının afyonudur. Net!..
  • Bir sokak festivali için jazz, blues her zaman güzeldir.

Öyle işte...

1 yorum:

  1. ''Hayatım da yapmam gereken işlere gerekli önemi göstermiyormuş hissini üzerimden atamıyorum.'' bana işleri hatırlattı ortak :)

    YanıtlaSil