4 Mayıs 2012 Cuma

Hayat devam ederken

Bir ilki gerçekleştirerek maddeler halinde yazacağım bu sefer.

  • Stresli 2 günden sonra sonunda tatil günü gelip dayanıyor.
  • Halen hangi telefonu alacağıma tam manasıyla karar veremedim.
  • Telefon fiyatları çok pahalı.
  • Bankalara gıcık kapıyorum her talebimi reddediyorlar sonra şubeye gidince "AAAA aslında kabul edilmesi lazım" demelerinden nefret ediyorum.
  • Cumartesi Meşhur Kanatçı Haydara gidiyorum. Ziyafet var.
  • Artık daha az bilgisayar, daha çok hayata vakit ayırıyorum.
Öyle işte hayat devam ediyor bir şekilde

4 yorum:

  1. . Kanat mı, tavuk mu oh my god diyorum çok severim
    . Daha az cilgisayar, daha çok hayat kararı çok yerinde olmuş kanımca
    . Samsung Galaxy S2 al bence süper telefon (reklamlaaar) :P:D
    . Stresli iki gününden sonra gelen "haftasonu" tatili, ahh bazıları şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HTC One X alacağım muhtemelen =)

      Sil