8 Mayıs 2012 Salı

Bazen atlamak

Bazen insan gözünün önündekini göremiyor. Oysa ki karşındaki insanın gözünü oynmak yerine göstermek ne kadar güzel oluyor. Bencil olmaktan ziyade bencilce düşünebildiğimizi gösterebiliyoruz. Sanki tek zorluğu biz yaşıyormuş, biz çekiyormuş gibi davranıp duruyoruz. Karşımızda ki insanın dikkat ettiği şeyleri görmüyoruz, görmediğimiz içinde taktir edemiyoruz. Herşey zincirleme gidiyor.

Birinin önemini ve değerini çok iyi bilirsin ama nelere dikkat ettiğini insan bilemeyebiliyor ama gördüm. Küçücük bedene sığamayan kocaman bir kalp gördüm.

Ben birini tanıyorum herşeye rağmen büyük yükler taşıyan ama ne mümkün yardım edebilmek.

2 yorum:

  1. Stumm

    İyi bi insansın sen. bahsettiğin kişiyi tanıyor olman bile ona yardım etmen için bi yol bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da iyidir ama insan bazen elinden daha fazla şey gelmesini istiyor.

      Sil