24 Nisan 2012 Salı

Serbest yaşam

Son zamanlar da ne kadar kısıtlandığım konusunu haftasonları her seferinde biraz daha hisseder oldum. Kıyafet zorunluluğu her zaman en nefret ettiğim şeylerden biriydi oysa ama belki fikrimin değişebileceğini işlerinde biraz olsun standarta oturacağını düşünmüştüm ama gerçektende halen böyle birşeyin ne kadar lüzumsuz olduğunu tekrar gördüm. Mesleğim aslında rahat hareket edebilme imkanı sunuyor çünkü kullanıcı ile asla yüzyüze gelmiyorsun bu da beraberinde fazlasıyla bir rahatlık getiriyor. Yani eğer ben istiyorsam işimi sokakta herhangi bir yerde bağlandığım internet aracılığıyla da görebiliyor olmam lazım ki yapmadığım iş değildi. Hayat biraz böyle esnek olmalı. Hele ki cıvıl cıvıl yaz günlerinde bir bina için tıkılı kalmak motivasyonu da her daim olumsuz etkiliyor bu çok ciddi bir gerçek. Fazla birşey değil eskisi gibi ince bir kirli sakal ve rahat kıyafetler, rahat ayakkabılar istiyorum. Sadece işimi yaparken özgür olmak istiyorum.

2 yorum:

  1. haklısın hem de çok. Ben kendi adıma rahatım ama seni düşündüm de; gerçekten fenaymış. sinir bozucu ve dikkat çekici. Ama iş hayatı işte, hele ki bu iş yeri ciddi bi iş yeriyse misal banka vb. biraz da mecbur kalıyo insan. Çok takılma derim. ayrıca çok da güzel duruyo takım ben gördüm alla alla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani diyorum arada bir giyeyim kıymeti baki kalsın =P
      Ayrıca bulunduğun binada müdürler yoksa her yer serbest kıyafettir genelde =)

      Sil