22 Nisan 2012 Pazar

Mim 27

1.Mesleğin seni mutlu ediyor mu? Zaten 14 yaşından beri program yazdığımdan dolayı fazlasıyla mutlu ediyor.

2.Dilediğin meslek miydi? Evet 8 yaşından beri istiyordum.

3.Yalnız mı ilişkide mi yaşamayı tercih ediyorsun? Yalnızlık Allah'a mahsustur diyorum.

4.Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin?Dürüst ol Yalan söylemek işleri her zaman karıştırır ve bozar. O yüzden hep doğruyu söylerim. Bir şeyi bozduysan bile bozdum demeyi bilmek lazım.

5.Yabancı dil konuşuyor musun? İngilizce denebilir ama konuştuğum söylenemez. Sevmiyorum zaten tamamen mecburiyet.

6.Rüyandaki evde oturuyor musun?Taşınmak ya da yurt dışına gitmek istiyor musun? Rüyamda ki ev değil fakat konum olarak çok güzel bir yerde oturuyorum. Yurt dışına bırak taşınmayı seyahate bile gitmek istemiyorum.

7.Mobilya değiştirmeyi seviyor musun?  Her zaman iyisini bir sefer alma taraftarıyım sonrasında da değişiklik pek söz konusu olmaz.

8.Çevreye hayvan korumaya hiç katkın var mı?  Hayvanları severim ama ekstra bir katkım yok. Doğal şartlarında yaşamaları taraftarıyım.

11.Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın? Uzun bir süredir hiç oynamıyorum. Bazen gözüme takılırsa piyango bileti alırım öylesine.

2 yorum:

  1. 14 yaşından beri programmı yazıyorsuun aman yareppim ben kurulu prgoramı çalıştıramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 10 yaşında bilgisayarı tamamen söküp taktığımı varsayarsak hobiydi meslek oldu diyebilirim =)

      Hedeflerim büyüktü yani, halen büyük projelerde gözüm var ama =)

      Sil