26 Nisan 2012 Perşembe

İstatistikler ile biz

Bu kesim muhtemelen pek çok şeyden habersiz yaşıyor. Bu kesimin büyük bir kitlesini "Ben anlamam evladım" diyen orta yaş üzeri kesim oluşturduğunu düşünüyorum.


Eveeeet gel gelelim en önemli şeye tabi ki TV insanlar hayatını resmen bunun önünde çürütüyor. En kötü yanı öğretici hiçbir şey olmaması ve beyin fonksiyonlarını çok fazla düşürüyor olması. Yazık bu insanlara gerçekten.


Tam Türk filmi usulü gibi geldi bu grafik. Pembe panjurlu evler, boy boy çocuklar filan.


Benim için en önemli grafikte budur. Madem %2.8 kişi mutsuzum hatta çok mutsuzum diyebiliyor. O zaman Halil Sezai nasıl patlama yaptı sorarım ben bu insanlara. Demek ki halkın en az %50 'si yalan söylüyor diye bir istatistik çıkarmak hiçte saçma olmaz. 


Baskılı şeyler okumak günümüzde o kadar zorlaştı ki hiç kategorisine girmem gayet olası aslında ve sadece kitap ile sınırlandırıldığı için böyle bir olay bana kalırsa komik.


İşte Türk kasının gerçek sebebi de tam olarak budur. Gerçi biz spor yapıyoruz da ne oluyor diyeceğim de onu da ileride göreceğiz.




1 yorum: