29 Nisan 2012 Pazar

Boşver

Bazen hayatta herşeyi kaybedersin seni tek ayakta tutan şey olan hayallerini bile. İnsanın yaşamaktan vazgeçtiği en büyük an yine hayallerini kaybettiği an da başlar. Hep bir şekilde kendine bir sebep yaratır başlangıç yaptığını zannedersin. Hani zemin kattan daha aşşağısı olmaz ya artık o noktadan sonra çıkacağını zannedersin oysa bu işin sadece iyimserlik kısımıdır. Düştüğün yerde kalırsın ve yerinde saymaya devam edersin.

Aslında hayat o kadar boş ki hep onu doldurma çabasına giriyoruz bu yüzden. Ben ise diyorum ki bırak boş kalsın. Siktir et, boşver, koy götüne.
Ne dersen artık.
Yaşamaktan sıkılmakta denebilir.
Nasıl olsa öleceğiz.

2 yorum:

  1. İnsan bi yandanda unutmaya programlı. bende hep diyorum zaten öleceksin bunların hiç bi anlamı yok sonra bi bakıyorum yine aynı ben. neyin peşinden koşuyorsam yine onun peşindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iç güdüler işte peşini bırakmıyorlar.

      Sil