11 Mart 2012 Pazar

Zaman yetmiyor

Eskiden bana zaman bol bol yeterken şimdi artık her işi neredeyse cumartesi gününe tıkma zorunluluğu başladı. Eğer akşam 19:30 gibi affetmeyip kapanan dükkanlar var haliyle iş mecbur cumartesine kalıyor. Pazar desen hiç bir yer açık değil yapacak hiçbirşey yok. Zaten pazar günü resmen o kadar nemrut bir gün ki etrafta kimse yok, internette kimse yok, her yer kapalı ve ertesi gün iş başı.

Mesela dün taksimde ki bilekliklere çok heves ettim ama bakmak için hiç zamanım yoktu. Seneler sonra ilk defa yeni bir bileklik alacaktım. Zaten saat dışında tek kullanabildiğim şeydir. Belki bugün üşenmezsem çıkar alırım. Ama dün saat 2'den 9'a kadar dolaştığım için gece bacak ağrısından geberiyordum. Bugünde halen hafif bir yorgunluğu miskinliği kaldı. Diğer yandan çok şikayetçi olduğum söylenemez. Hayatta en çok sevdiğim beni mutlu eden şey haftasonunu değerlendirebilmektir. Bazen buna evde oturmakta dahil. Hani bir gün önce o kadar fazla yorulduysanız ertesi günde dinlenmenin keyfi bile bir başka oluyor.

Öyle işte hayat geçip gidiyor. Bu aralar daha sık yazacağım galiba. En azından eskisi gibi sayfayı açıp boş boş bakmıyorum ufakta olsa birşeyler çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder