7 Mart 2012 Çarşamba

Yıllar yılı

Yıllar yılı aslında hep onu aradım. Bir köşeyi dönerken çarpışacağım, üzerine birşey döküldüğünde peçete uzatacağım, düşmek üzereyken belinden kavrayacağım kadını aradım. Fazla hayal perestçe ama asla olmayacak şeyler olmadığını düşünüyorum ve kaldı ki alakasız şekilde tanıştığım insanlar oldu. Herşeye her zaman şans tanırım çünkü neyin ne zaman bizi bulacağını asla bilemeyiz.

Eğer biriyle aynı noktada bulunuyorsunuz zaten başlangıç için yeterli bir ortak noktanız vardır demektir. Geriye kalan en büyük şey ise karşınızdakinin kişisel düşüncesiyle ilgilidir. Eğer iletişimi güçlü biriyse hoş bir sohbet ortamı yaratılabilir. Önemli olanda budur çünkü bir insan iyi iletişim sağlıyorsa çok büyük oranda sıkılmayacağımız ve anlaşmakta sıkıntı çekmeyeceğimiz manasına gelir. Çünkü hepimiz bir insanız ve her sağlıklı birey gibi iletişim şeklimiz konuşmaktan ibaret. Konuşmak belli oranda da paylaşmak demektir o yüzden önemlidir.

Fakat konuşmak, anlaşmak yada süper şeyler yapabilmek hiçbir zaman yeterli değildir. Neyin yeterli olacağı ise meçhuldür. İnsan hep dışa bağımlıdır asla kendi kararlarıyla yola çıkamaz. Hele bir erkekseniz işte o zaman sıçtınız demektir.

4 yorum:

  1. Sanırım ben aşka inanmadığım için insanlarla sokakta iletişimimi tamamen kestim :) Ama sen aramaya devam et. Bi gün bulacağına eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk zaten saçmalık hiç bir zaman aşktan bahsetmedim. Zaten eğer karşındaki kişi aşk arıyorsa o noktada sıçtın demektir.

      Çünkü bir süre sonra o kesinlikle bitecektir ve hiç birşey eskisi gibi olmayacaktır.

      Esas olan sevmek, anlaşmak ve paylaşmaktır.

      Sil
    2. o da yok ki. kim kimi seviyor bu dönemde? insanlar kendilerini bile sevmiyorlar bence. ki en önemlisi kendini sevmesidir insanın.

      Sil
    3. Var varda peki buna hiç karşılık veren var mı diye bir sorsan =)

      Sil