28 Mart 2012 Çarşamba

Sabah sabah ya

Gülsem mi ne yapsam bilemedim ama sabah sabah ufaktan dellendirmedi değil. Elimde montumla iş yerine giriyorum. Servisten indiğim için üstüme montu giymedim.Taramadan geçtim ve elimde montumla kitabım vardı. Hemen durdurdular kitabı x-ray cihazından geçirmemi söylediler. Böyle bir abukluk tahmin etmiyor değildim aslında neyse koydum o geçerken garip bir şekilde montuda koyun dediler işte tam orada benim kayış sıyırdı biraz sersemdim ses çıkarmadım ama yarın benzer birşey yaparlarsa bütün çalışanların montlarını tek tek çıkartıp x-ray'den geçirtmezsem.

Herkes üzerine giyip geçerken problem olmuyor da ben elimde taşıdığım için mi x-ray'den geçirmek zorunda kalıyorum? Ya gerçekten çok komikler. Ayrıca kaldı ki içeri ben birşey sokmak istesem x-ray cihazını atlatmanında yöntemleri var sokamıyacak mıyım? İnsanı zorla suça teşvik eder bunlar.

8 yorum:

  1. suç işle nan suç işle gıcık oldum ha :D bilirm onu hele de hava alanları. bi yakınımı karşılicaktım, gittim hava alanına donuma kadar soyundum girdim içeri :D demek ki turkish airlines çıplak kadınlardan hoşlanıyo dedim içimden :D kıs kıs kıs kıs kıs..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keza adalet sarayı da öyle ama bu duruma o gibi yerler fazla takılmıyorum.
      Fakat her gün girip çıktığın bir yerde yapılan bu komik şeyler gerçekten sinir bozabiliyor.

      Sapıklar sapık. Milletin çıplak xray fotolarına bakıyorlar =P

      Sil
  2. haallla hallla ya haklısın :D sexy sem suçum ne :D

    YanıtlaSil
  3. Bazı x-ray görevlileri kendilerine durumdan aşırı vazife cıkarabiliyolar gerçekten. Bende her seferinde ulan burayı patlatacak olsam sanki seni geçemicem diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bi kere bi mağazaya girecektim ellerim dolu sırtımda koca bi çanta çıkarıp koymaya zorlandım iki dakkalık bişey bakıp çıkacaktım. Mağaza da hani orta halli 3 katlı bişeydi. Adam ille her şeyimi çıkartıp geçmemi istedi. Elinde aletini de tutuyor -ismi aklıma gelmiyor- dedim elinizdekiyle yoklayın iki dakka nolcak şu an acelem var dedim olmaz dedi şerefsiz baya bi çingenlik yapacaktım orda. Nasıl bir sinirle çıkarttıysam üstümdekileri onun üstüne fırlatacaktım. Pislik herif! Çıkışta da şansıma onun yerine bi bayan görevli gelmişti. Ah o olacaktı da laflarımı saydırıp çıkacaktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, elin doluyken böyle çıldırtıcı durumlar yaşamak hayattan nefret ettiriyor.

      Sil