26 Mart 2012 Pazartesi

Kupalar

Kupa koleksiyonuna başlama kararı aldım.
Genel olarak kullandığım bir kaç tane kupam vardı ve zaten arada sırada eskilerden vazgeçmeme rağmen yenileri gelirdi. Onları da canım istedikçe kullanırdım.

Farkettim ki gerçekten bu işten hoşlanıyorum ve farklı kupalara denk gelebiliyorum. Evde yer sıkıntısı yaşatacağının farkındayım ama kupalardan oluşan bir piramit bile yapabilirim hiç sıkıntı olmaz.

Umarım yakında tanıtımlarla birlikte bu koleksiyonu büyüteceğime inanıyorum =)

2 yorum:

  1. kupa koleksiyonu güzelmiş

    bende briktirme işine bir yerlerden başlamıştım. şimdi tam 7 tane ıvır zıvır kutum var. asli görevleri ayakkabı kutusuydu. umarım ölene kadar onlardan kurtulmayı başarabilirim. kupa koleksiyonu gerçekten güzel.. onlarda yer tutucak tabi, ama en azından kupalar yararlıdır. ya da ben öyle sanıyorum(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim üzerimde garip bir etkisi var. Kupamın masamın üstünde durması beni rahatlatıyor. Zaten sürekli çay, kahve içildiğinden masada genelde hep bir kupa duruyor =)

      Birde farklı kupaları seviyorum gerçekten sanki her seferinde başka birşey içiyormuşsun gibi geliyor.

      Sil