8 Mart 2012 Perşembe

Hep erkekler kaybeder

Biz sadece arkadaşız: En klasiğidir. En sinir eden cümledir.
Yakışıklı değil ama sempatik: Çeşitli varyasyonlarıda mevcuttur. Yani bi boka benzemiyorsun ama üzülme diye böyle dedim. O kadar düşüncelidirler.
Seviyorum ama aşık değilim: Traji komik birşeydir. Sevmek ama aşık olamamak garip insan aşk bu kadar lüzumlumudur diye soramadan edemez. Bir diğer yandan uzak durulması gerekir. Çünkü eğer karşınızda böyle biri varsa aşık olsada o aşk elbet bir gün bitecektir ve ayrılacaksınızdır.
Uzun soluklu olmaz yani.
Elektrik alamadım: Yine garip cümlelerden biridir. Karşıda ki insanın elektrik namına ne aradığı ve ne beklediği muammadır. Kendiside ne halt yediğini bilmez.
Biz ayrı dünyaların insanlarıyız: Sen beni siktir et benden sana sevgili olmaz demenin başka bir yoludur.
Ben seni haketmiyorum: Seni istemiyorum ama bunun için bahanede bulamıyorum. Sen yinede beni anlada bas git demek.
Tipim değilsin: En güzeli, en naif olanıdır. İnsan kolay kabullenir.


Özet olarak hep erkek yer paparayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder