12 Mart 2012 Pazartesi

Bir gün daha bitti

Bir günü daha tamamlamak üzere olduğumuz şu dakikalarda yeni haftaya başlamak için hazırlıklarımı tamamladım fakat cumartesinden bu yana nasıl bir yorgunluktur ki geçmek bilmedi halen üzerimde tüm ağırlığıyla hissediyorum. Zaten hastalıktır, yorgunluktur derken 2 haftadır ağırlık filanda çalışamıyorum bünyeyi biraz dinçleştireyim. Yarın muhtemelen iş ile birlikte biraz daha disipline olacağımı düşünüyorum ve muhtemelen akşam eve geldiğimde yine küçük programlar hazırlarım.

Vitamin tüketimi, dengeli beslenme gibi şeylere dikkat etmeme rağmen yinede bünyenin bu kadar kendini salması hiç hoşuma gitmiyor. Belki de insan bazen kendi miskinlik peşinde koşuyor. Gün içerisinde hedeflediğim şeylere elimi bile süremedim yani öyle bir ağırlık çökmüş ki. Sadece klasik olan hergün yaptığım gibi bir saat kadar filan gitar çaldım oyalandım biraz.

Bu aralar yapmam gerekipte yapamadığım bir çalışma var. Bir taraftan çok huzursuz ediyor yapamamak ama diğer taraftan sürekli canım istemiyor sonra yaparım şeklinde ki itelemelerin bir türlü ardı arkası kesilmiyor. Birazda o işleri düzene koymam lazım. Tabi tam birşeyleri düzene koyduğunda birşey olur herşey yeniden yıkılır orasıda bilinmez ama yinede denemeye değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder