22 Şubat 2012 Çarşamba

mim 26

Olmadı baştan mimlemiş.Teşekkür ediyorum buradan kendisine yazacak birşeyler bulamıyordum ve gerçekten güzel sorular var. Şimdi hızlıca mime geçiyorum.

En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.
Çok geniş bir konu oldu. Aklıma gelen öncelikli şeyleri sıralamayı tercih edeceğim.
Yürümek, müzik dinlemek-yapmak-arşivimi arttırmak, yemek yemek(kilolu biri filan değilim, aşırı yemekte yemem ama değişik lezzetlerden hoşlanıyorum), hobi aletlerimin temizlik ve bakımı (bilgisayar, gitar) şimdilik aklıma bunlar geldi.


Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Malum yazılım işiyle uğraştığım için zaten günün 8 saatini iş yaparak geçiriyorum.
Her daim şahsi maillerim ve blog panelim açıktır, facebook ve twitterada uğrarım. Youtube'dan müzik araştırmasına girerim. Müzik dinlerim, gitarla eşlik ederim. Çeşitli forum sitelerinde teknoloji ve saçma sapan ne kadar ilginç insan tipleri varsa onların açtıkları konulara bakarım. Neredeyse hiç film izlemem tek başına pek zevki çıkmadığına inanıyorum. Alışveriş sitelerinin kampanyalarını takip eder arasıra onlara uğrarım. (Mydukkan, Hepsiburada, VatanBilgisayar,MediaMarkt,Darty) Tabi sadece bu saydığım sitelere değil bazen giyecek ihtiyacı içinde bakarım fakat genelde internetten alışveriş yapmam gider görür mağazadan alırım.

En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
Başta felsefesiyle düşünce tarzımı yansıtan kült bir yapım olan "Fight Club" diyebilirim.

Türk bir yapım olan "Av mevsimi" gerek senaryo, gerek oyuncular bakımından gerçekten güzel bir filmdi.

Tabi bir sürü macera yapımı var fakat maksat aksiyon izlemek olduğu için direk es geçtim onları.

Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
Ohooo tam zamanında sorulmuş bir soru.
1 - Başta 50w Orange marka bir bass amfisi
Link
2 - Dugain Dugpouce Corne pena
Link
3 - Telefonumun 3.5" ekranı artık yetersiz geliyor ve işlemcisinin flash player desteği olmadığı için Mart ayında piyasaya çıkacak Huawei Ascend P1 S ya da Galaxy S2 gibi bir telefon.
Huawei , Samsung
4 - Bilgisayarımın ramini zaten 8GB'a yükseltmiştim. Şimdi bir tek eksik 120GB Corsair Force 3 serisinden bir SSD alarak bilgisayarı iyice coşturmak. 550mb okuma/510mb yazma hızına sahip bu manyak cihaz. SATA3 bağlantısıylada en iyi performansı almayı umud ediyorum.
Link
5 - Saat konusunda biraz takıntılıyım sadece swatch kullanıyorum. Çünkü kocaman saatlerden nefret ediyorum. Benim aradığım standartta ve kayış,cam,mekanizma olarakta inanılmaz kaliteli saatler üretiyor. Bu 2012 koleksiyonundan ve bendeki saatlerin kadranları hep siyah olduğu için gündelik kullanım için plastik kayış ve siyaha hareket katmış kadranı çok hoşuma gitti.
Link

Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar nelerdir?
Ve geldik işte en can alıcı konuya. Malum müzik benim herşeyim ve sürekli birşeyler dinlerim.

Red Hot Chili Peppers - Dani California (Bass ritimi çok iyi bir taraftan çalıyorum)
Ghost - Ritual (Stoner Metal bir grup ama vokali cleandir)
The Heavy Eyes - It's Been So Long (Stoner Rock, fakat albümdeki her şarkısı süper)
In Flames - Deliver Us
Dark Tranquillity - The Fatalist
Lazarus A.D. - Light A City (Up In Smoke)

Feraşe yazsın birde bakalım ne var, ne yok =)

1 yorum:

  1. biliyosun anlamam ben mimden falan ama denedim :) hıyırlısı artık :D

    YanıtlaSil