16 Şubat 2012 Perşembe

Farklılıklar

Sanki herşey koca bir boşluk olmuş ve ben onun içine düşmüşüm gibi. Bu aralar biraz garip geçiriyorum.

Aynı zamanda bugün yeni işime başlamış bulunuyorum. Bildiğim iş, farklı ortam ve kıyafetler içerisindeyim. Farklı kıyafet diyorum çünkü orta okuldan sonra ilk kez takım elbise giyinmek zorunda kalıyorum. Aslında yapıma ters bir durum olsada bazen araya mecburiyetler girebiliyor.

Öyle işte uzun süredir boş boş oturduğumdan hep aynı şeyleri görmekten yazamaz olmuştum. Biraz farklılık iyi geldi.

5 yorum:

  1. Farklılık iyidir ama adapte olabilmek çok önemlidir. umarım en kısa sürede bulundugun ortama ayak uydurup normal standartlara dönebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o kesinlikle çok önemli. İnsanlarla genelde kolay anlaşırım pek fazla problem olacağını sanmıyorum ama tabi bunlar karşımda ki insanın davranışlarıylada ilgili biraz =)

      Sil
  2. O aslında normal standartlarında :) am aişte durumlar farklı. Son derece kaliteli bi adam tanıdım ve onun blogunu severek takip ediyorum. Son derece saygılı ve son derece ince düşünebilen bi adam işte bu adam :) ayrıca ben takım elbiseli halini gördüm :) son derece şık diye de tamamlıyorum cümlelerimi :) hayatıma girdiğin için neresinden başlanır bilmem biliyosun -anlamam bu tip konuşmalardan- ama t.ederim. Hayatıma girdiğin ve beni ve ismimi bu kadar anlamlı bir kadın yaptığın için..
    Feraşe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Eğer gerçekten birşeyler anlam kazandıysa ne güzel =)

      Sil