7 Ocak 2012 Cumartesi

Ve çakmağıma kavuştum

Evet yaklaşık 1 haftalık bir sürede dün 2 saat kargo firmasıyla konuştuktan sonra geri iadeden son anda döndürerek teslim aldığım orjinal zippo çakmağım.

Her ne kadar sigara içmesemde eskiden gelen bir tutkum vardı. Son zamanlarda sıkça rastlamam ve internetten videolarına denk gelmemde içimdeki duyguları ateşledi. Ben de dayanamadım aldım.

Tabi ara sıra içtiğim djarum black ve puroları işin içine katmıyor. Çünkü benim için ayda yılda bir keyif için kullandığım bağımlılık yapmayan şeyler.

10 yorum:

  1. aman haspam hıh zippoymuş bence benim olmalı o huh

    YanıtlaSil
  2. Hem aşağılıyorsun, hem istiyorsun nasıl olacak bu iş? =D

    YanıtlaSil
  3. hem ağlarım hem giderim gibi düşün:D o çakmak benim olucak hahaha (erol taş'ı düşün!)

    YanıtlaSil
  4. veeeee "çakmağıMa kavuştum" :D

    YanıtlaSil
  5. hafta sonu yakalım bunu :)

    YanıtlaSil
  6. Sigaraya mı başladın lan dicektim tam, sonraki cümlelerden sonra sustum. Bu susmuş halim yani :P Bi de bunlar benzinle mi yanıyor ya? Bizim iş yerinde biri daha almış bunlardan çok güzel kokuyo :P

    YanıtlaSil
  7. Evet özel benzini var. Yanmadan önceki halide, yandıktan sonraki halide başka kokar =)

    YanıtlaSil