11 Ocak 2012 Çarşamba

Tek bir soru

Kayalıkların üzerinde oturmuş denize karşı üflediğin sigara dumanının oluşturduğu hareleri izlerken akıp giden zamanın içerisinde kısık gözlerle nerede olduğunu kestirmeye çalışıyorsun. Her şeye rağmen içindeki huzurun ulaştığı erişilemez boyutlar bir an olsun seni hayattan koparmıyor. Derin bir nefeste kurduğun ilk cümle "hayat bu kadar güzel miydi?" sorusundan başka birşey olmuyor. Aslında soru kendini o kadar iyi cevaplıyor ki bir başka cümle kurmaya gerek yok.

8 yorum:

  1. Başka bir cümle kurmaya gerek olmadığı gibi; takati de olmuyor insanın bazen. Elimde sigaram, tırnağımda kırmızı ojelerim denize karşı oturdum, hareleri izliyorum evet ben hayatın neresindeyim? Çektiği yerde.. Çok uzaklaşmış olamam..t.ler.

    YanıtlaSil
  2. Yakınlardasın. Takatin kalmadığı yerde elbet taşıyacak birileri vardır.

    YanıtlaSil
  3. İnsan çok severse başka şeyleri, baktığı gerçekleri göremeyebiliyor.

    YanıtlaSil
  4. Severim içinde yanıtını barındıran soruları?

    YanıtlaSil
  5. @Burcu
    Aslında görür, görür ama göz ardı eder.

    @crazywoman
    Yeterince açık değil mi sorunun yanıtı?
    Evet hayat bu kadar güzelmiş

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle. çok güzel.
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  7. Sanki o anı yaşadım. Kayalıkların üstünde oturmak.. Dünya'daki en ama en büyük hazlardan biri benim için. Bakarsın ya denize, gece, gündüz farketmez. Ah o ufuk, o koku, o manzara. Hayat!

    YanıtlaSil