2 Ocak 2012 Pazartesi

Korkmamak

Bir aralar o kadar farklı şeylere takılırdım ki halen çoğu insanın baktığı şekilden farklı şeylere bakar ve onları daha normal olarak tanımlıyorum. O aralar yine farklı olabilecek dark ambient adında bir müzik türüyle karşılaştım. Belli bir süre dinledikten sonra bir müzik tınısından ilk defa bu kadar tırstım. Korkutucuydu çünkü ilk defa o çıldırmaya yakın eşikte hissetmiştim kendimi. Ama şimdi dinliyorumda hiç korkunç gelmiyor. Baş ağrısıyla karışık zehir gibi kahvemi zıkkımlanıp kafamı toparlamaya çalışıyorum sadece.

6 yorum:

  1. dark ambient diyorum. geir jenssen diyorum. dediğime de bakma, sadece cesaretim varken dinleyebiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bunu dinle daha sonra duygularını tekrar alalım =)

    http://youtu.be/ISxgfwB0FHo

    YanıtlaSil
  3. zar zor varolabilen bir frekansa hapsolmuşsun gibi. tamamen hipnotik. birdenbire kesilince herşeyin bittiğini hissettim. fade out denen bişey var di mi? bak yemin ederim kalbim ağrıyor, yapma böyle.

    şaka bir yana, kompozisyon mükemmel. yazdım bir kenara.

    YanıtlaSil
  4. Çok başka Sephiroth. Bu tarza yakın güzel gothic şeylerde var. Misal Diablo 2 soundtrackleri çok iyidir.

    Misal;
    http://youtu.be/ONWo3aMRgXo

    YanıtlaSil
  5. Ben bu yazıların hepsini neden şimdi görüyorum yea. Yine mi kayboldum hayatın koşturmacasında nedir. Pof, neyse yorum manyağı yaptım biraz sanırım :D

    YanıtlaSil
  6. Fazla düzensiz yaşamanın zararları sanırım =)

    YanıtlaSil