9 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşında sövmece

Yine yılbaşı geliyor ve sosyal medyada da böyle çam ağaçlı resimlerle konular açılacak.
Tiksiniyorum şu özentilikten, özentilik diyorum çünkü büyük oranda dini inancı o yönde olmadığı halde onların adetlerini yerine getirenlere anca bu sıfatla yaklaşılır diye düşünüyorum.

Yeni yıl iyi dilekler, beklentiler içerebilir ve o güne geceye özel farklı birşeyler yapmak istenebilir. Gayet normal karşılanır bir durum fakat günümüzde dışarı çıkarsan milletle itiş-tepiş ortamlarda ve ya mekanın birinde kazık yerken girmek ne kadar akıllıca onuda bilemiyorum.

Ayrıca her sene olduğu gibi bir sene daha yaşlanıyoruz. Siz neyin kafasındasınız?

2 yorum:

  1. ahahah millet yer arıyor bu bahane =D

    YanıtlaSil
  2. şimdi sevgili okurlar aslında bu cevap bnm yorumuma yazılmış cevaptı :D yorumumu yayınlıyorum birlerinin kafasına çanta fırlatmamak adına :D yazı harika tam benlik bi kafa harika hatta :D ellerine sağlık şeycim :D

    YanıtlaSil