7 Aralık 2011 Çarşamba

Oysa yanıldım

Hep birşeyleri düzeltebildiğimi en azından çalıştığımı düşünürdüm ama hep yanılıyormuşum galiba. İnsan başından beri ne hissetmek isterse onu hissediyormuş. Ben başından beri kaybetmişim.
Hırs, mücadele hayatta çoğu şey değiştirmek için yeterli gözüküyor. Hatta mucize adam Steve Jobs'ın bile hayatında neler başarabildiğini görüyorum. Fakat iş bu durum bir insan olunca hiç birşey farketmiyormuş.

Tek istediğim hayata gerçek bir başlangıç yapabilmekti, yerine getirmek üzere uğrunda uğraştığım tek şeydi. Artık hiç olmadığım kadar yorgunum, hiç olmadığım kadar inandığım şey uğruna yordum kendimi, hiç olumsuz düşünmemiştim, karamsar değildim olmamayı öğrenmiştim. Ama meğer hayat benim için bahsettiğim basit şarapçılardan öte değilmiş. Yalnız değilsin yanında şişelerin var fazlası olsa olsa yatacak sıcak bir yatak.

6 yorum:

  1. yazıyla alakasız ama mim yazdım sen de yazsan da biraz bişiler öğrensek =)

    YanıtlaSil
  2. Kararlı, mantıklı, kendinden emin düşünen, yaşayan Stumm'a noldu böyle ya? Şarap marap değil salla onları, hayat bu kadar basit değil, insana arada gelen anlardan birindesin.
    Sakin ol, geçecek.

    YanıtlaSil
  3. zaman zaman herkesin başından bu gibi durumlar geçebilir. Her şey insanlar için. Kimse sana güllük gülistanlık bir hayat yaşayacağının garantisini veremez. Kimse sana canın hiç acımayacak diyemez. Bir söz vardır çok severim: Marifet hiç düşmemek değil. Her seferinde tekrar ayağa kalkabilmektir.

    YanıtlaSil
  4. Ya hiç ayakta olmamışsan?

    YanıtlaSil
  5. dusmenin acisini yasamazsin o halde de. dipte olmak biraz alismak gibi. ama ben hep soyle dusunurum. hayatta hep iyi ve kotu olmak uzere iki secenek vardir. iyi bakmak ve kotu bakmak diye bir sey yoktur. iki secenegin de olabilirligi esit sekilde kabullenilirse, beklenti ya da umutlar dogurmayacagindan, hayalkirikliklari da yasanmayacaktir. cunku her seye alismak gerekir. alisilir da. her secenegi onceden degerlendirmek. belki insani yorar. ama insan cok fazla sasirmaz bir yerden sonra. belki hic. bir yer gelicektir mutlaka. hayat cunku. senin benim ya da digerlerinin degil. birilerine kiyak gecildigine inandigim yuzyillar cok geride kaldilar. beklemek guzel seydir. zor ve yorucudur. ama bekledigini getirir sana. bir gun. ve mutlaka. saygilar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Getirip getirmeme ihtimalide eşittir ama biliyorsun.

    Ne kadar dipte olsanda sıçrayıp düşüyorsun nitekim daha az canın yanıyor ama yinede zarar görüyorsun.

    YanıtlaSil